Програма

онлайн-марафону психологічної ресурсної підтримки педагогічних працівників Чугуївської міської територіальної громади

«Живемо. Підтримуємо. Рухаємось до перемоги»

Онлайн-марафон відбудеться 27-31 березня 2023 року

Завантажуйте програму та реєструйтесь на заходи

/Files/images/71e8a7b0427a6b54e4d8b24406a46f31-0.jpg /Files/images/71e8a7b0427a6b54e4d8b24406a46f31-1.jpg /Files/images/71e8a7b0427a6b54e4d8b24406a46f31-2.jpg /Files/images/71e8a7b0427a6b54e4d8b24406a46f31-3.jpg


УЧИТЕЛЬСЬКА БЕРЕЗНЕВА ОНЛАЙНСЕСІЯ

«Навчаємо дистанційно: знахідки та досвід»

Центр професійного розвитку педагогічних працівників Чугуївської міської ради

30 березня 2021 року 10.00-13.30

МЕТА ОНЛАЙНСЕСІЇ

Створити простір для професійного спілкування педагогічних працівників закладів освіти Чугуївської міської громади, обміну ефективним педагогічним досвідом з використання технологій дистанційного навчання в освітньому процесі.

ЗАВДАННЯ ОНЛАЙНСЕСІЇ

1. Ознайомити із кращими практиками використання технологій дистанційного та змішаного навчання в освітньому процесі закладів освіти Чугуївської міської громади;

2. Створити умови для розвитку творчої ініціативи та академічної свободи педагогічних працівників в пошуках нових форм і методів педагогічної діяльності для надання якісних освітніх послуг.

ТЕМИ УЧИТЕЛЬСЬКИХ ПАРАЛЕЛЕЙ

1. Створення сучасного цифрового середовища в ЗЗСО (природничо-математична освіта)

2. Дистанційне навчання в початковій школі: моделі, технології, перспективи

3. Інструментарій дистанційного навчання (із ракурсу суспільствознавчих дисциплін)

4. Іноземна мова онлайн

5. Діджиталізація освітнього процесу

6. Освітній процес для дітей з особливими освітніми потребами з використанням технологій дистанційного навчання

7. Позашкільна освіта у дистанційному вимірі

8. Фізична культура дистанційно

9. Дошкільна освіта – перші кроки у дистанційному просторі

10. ME TIME або натисни на паузу увесь світ

УЧАСНИКИ ОНЛАЙНСЕСІЇ

1. Керівники та педагогічні працівники закладів загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти

2. Педагогічні працівники ІРЦ

РЕЄСТРАЦІЯ

Реєстрація на участь в учительській березневій онлайнсесії «Навчаємо дистанційно:знахідки та досвід» відкрита до 30.03.2021 року за посиланням, яке вказане в обраній вами темі учительскої паралелі на офіційному сайті Центру ПРПП ЧМР за покликанням. Реєстрація розпочнеться за 15 хвилин до початку роботи відповідної паралелі.

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ

Захід проходитиме онлайн, у режимі Google Meet за відповідними покликаннями.

10.00-10.45 ПЕРША УЧИТЕЛЬСЬКА ПАРАЛЕЛЬ

ПРОГРАМА

Створення сучасного цифрового середовища в ЗЗСО (природничо-математична освіта)

ПОКЛИКАННЯ на Google Meet
Використання цифрових технологій як засіб формування математичних компетентностей Щербина Л.І., учитель математики Чугуївського ліцею №2
Створення і використання ментальних карт на уроках математики Юрченко М.С., учитель математики Чугуївського ліцею №6
Складання і використання онлайнтестів Романова О.В., учитель фізики Чугуївського ліцею №6
Дистанційне навчання в початковій школі: моделі, технології, перспективи

ПОКЛИКАННЯ на Google Meet
Впровадження елементів методу «Перевернутий клас» у першому класі нової української школи Ракша С.О., учитель початкових класів Чугуївського ліцею №2
Впровадження елементів моделі «Ротація за станціями» в умовах дистанційного навчання Зарицька А.І., учитель початкових класів Чугуївського ліцею №2
Ігрова діяльність як освітня технологія навчання першокласників НУШ в умовах змішаного та дистанційного навчання Копніна Л.Ю., учитель початкових класів Чугуївської гімназії №4
Інструментарій дистанційного навчання (із ракурсу суспільствознавчих дисциплін)

ПОКЛИКАННЯ на GoogleMeet
Google Classroom – ідеальний ресурс для дистанційної роботи з класом Грідіна Н.О., учитель історії Чугуївського ліцею №6
Цифрова творчість учителя та учнів: відеоролики, ментальні карти, тести, інфографіка Андреєва В.Г., учитель історії Кам’яноярузького ліцею
Використання на уроках історії онлайндошки Google Jamboard Мельчукова А.В., учитель історії Чугуївського ліцею №7
11.00-11.45 ДРУГА УЧИТЕЛЬСЬКА ПАРАЛЕЛЬ
Іноземна мова онлайн

ПОКЛИКАННЯ на GoogleMeet
Освітні джерела та онлайнплатформи на уроках англійської мови Яськова І.М., учитель іноземної мови Чугуївського ліцею №5
Використання онлайнресурсу Quizlet на уроках англійської мови Цвєтова О.В., учитель англійської мови Чугуївського ліцею №7
Діджиталізація освітнього процесу

ПОКЛИКАННЯ на GoogleMeet
Інформаційно-цифрові технології як форма реалізації освітнього процесу Крицина О.Г., учитель інформатики Чугуївського ліцею №2
Діджиталізація освітнього процесу засобами блогінгу Шульгіна І.О., учитель початкових класів Чугуївського ліцею №6
Освітній процес для дітей з особливими освітніми потребами з використанням технологій дистанційного навчання

ПОКЛИКАННЯ на Google Meet
Організація освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання для дітей з ООП. Досвід закладу Семененко Ю.В., заступник директора з навчальної роботи Чугуївського ліцею №7
Урок в інклюзивному класі в умовах дистанційного навчання Мороз О.В. – учитель математики Чугуївського ліцею №7, Кривенець І.В. – асистент учителя Чугуївського ліцею №7
12.00-12.45 ТРЕТЯ УЧИТЕЛЬСЬКА ПАРАЛЕЛЬ

Позашкільна освіта у дистанційному вимірі

ПОКЛИКАННЯ на GoogleMeet
Модифікація освітньої діяльності у закладах позашкільної освіти в сучасних умовах Мірошникова В.В., директор Чугуївського БДЮТ
Дистанційне та змішане навчання в позашкільній роботі: «Малюємо всією родиною» Пічугіна І.Ві., учитель образотворчого мистецтва Чугуївського ліцею №5
Робота гуртка образотворчого мистецтва в умовах дистанційного навчання Пономарьова Л.О., керівник гуртків Чугуївського БДЮТ
Фізична культура дистанційно

ПОКЛИКАННЯ на GoogleMeet
Фізична культура з використанням технологій дистанційного навчання Третякова С.О., учитель фізичної культури Чугуївського ліцею №5
Фізична культура онлайн в початковій школі Лахтіна Н.Ю., учитель фізичної культури Чугуївського ліцею №1
Дошкільна освіта – перші кроки у дистанційному просторі

ПОКЛИКАННЯ на GoogleMeet
Застосування методик Т.Ткаченко та З.Плохій в умовах дистанційного навчання у закладі дошкільної освіти Леоненко Л.І., директор Кочетоцького ДНЗ
Функціональна модель екологічної стежини на території дитячого садка Рудич Г.А., вихователь-методист Чугуївського ДНЗ №1
13.00-13.30 ПАРАЛЕЛЬ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА
Психолога замовляли?

ПОКЛИКАННЯ на Google Meet
MЕ TIME або натисни на паузу увесь світ Трубіцина Ю.П., практичний психолог КУ «Інклюзивно-ресурсний центр»
Кiлькiсть переглядiв: 884